Reklamace
Odpovědnost na vady zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží. Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení dodavatele) bude toto zboží vyměněno za stejný kus.
Upozorňujeme také zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku vlivem častého používání nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Děkujeme za pochopení.
Reklamační pokyny
Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit prodávajícímu vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zboží nebo vzniku škody na e-mailu: bejvavalodobre@email.cz a vyplněním reklamačního protokolu (viz níže). Po obdržení výše uvedených skutečností zahájíme reklamační řízení.
Prosíme naše zákazníky, aby zboží ihned nezasílali zpět na naši adresu, ale nejprve nás o reklamaci informovali. Na dalším postupu se domlouváme s každým zákazníkem individuálně.
Dodavatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Bohužel nejsme povinni přebírat odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Uplatnění reklamace - Reklamační protokol
Kupující:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Prodávající:
Bejvávalo Dobře
Svatopluka Čecha 36/1
566 01 Vysoké Mýto
IČO: 07069162
Reklamované zboží:
Označení zboží:
Datum prodeje:
Popis závady:
Obsah balení při předání:
Preferovaný způsob vyřízení reklamace (Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek):
a) oprava
b) výměna
c) sleva
d) odstoupení od smlouvy
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.
Datum uplatnění reklamace:
Podpis kupujícího: